تم در طراحی سایت با وردپرس
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا تا به حال به کاربرد و سفارش تم در طراحی سایت با وردپرس فکر کرده اید؟ ایجاد تم سفارشی برای طراحی گرافیکی یکی از ضروریات طراحی وب سایت است. یک طراح گرافیک حرفه ای می داند رنگ ها و فونت ها تاثیر بسیار بیشتری نسبت به کدنویسی در وردپرس دارد و استفاده از طرح های رنگی و تایپوگرافی بخشی از هویت یک برند محسوب می شود.

سفارشی سازی تم در طراحی سایت با وردپرس

برای سفارشی سازی باید درک مناسبی نسبت به محصولات شرکت وجود داشته باشد، بازار هدف شناسایی شود و اهداف بازاریابی به خوبی مشخص شوند. کاربرد تم در طراحی سایت با وردپرس به صورت کاملا منحصر به فرد بوده و باید با نیازها و الزامات کسب و کار مطابقت داشته باشد.

سفارشی سازی تم در طراحی سایت با وردپرس به مشتری کمک خواهد کرد تم وردپرس را با توجه به مشخصات برند تغییر دهد. در اینجا مشتری مشخص می کند که چه باید انجام شود و چه مواردی برای طراحی سایت با وردپرس باید فراهم شود. در اینجا سوالاتی مطرح می شود.

  • آیا کسب و کار شما نیاز به طرحی منحصر به فرد دارد؟
  • آیا کسب و کار شما نیاز به برجسته کردن راه های ارتباطی تماس مستقیم برای کاربران دارد؟

طراحی تم سفارشی برای طراحی سایت و کدگذاری چند هفته طول خواهد کشید. اگر نیاز به سفارشی سازی تم در طراحی سایت با وردپرس دارید باید زمان مناسبی برای انجام آن در نظر بگیرید.

بودجه متناسبی برای تم طراحی سایت با وردپرس در نظر بگیرید. طراحی تم سفارشی نیاز به کار تیمی متخصصان طراحی سایت دارد. طراحی قالب و توسعه کدنویسی با وردپرس پروژه ای است که نیازمند  بودجه کافی است.

تعداد صفحات موجود در وب سایت و مسیر هدایت کاربران برای خرید آنلاین و صفحه پرداخت نهایی از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند و باید از ابتدا نقشه مناسبی برای سایت طراحی شود.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: